Forum www.scoobydoocs.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
poradnik granaty

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.scoobydoocs.fora.pl Strona Główna » Informacje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
poradnik granaty
Autor Wiadomość
FIFI




Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post poradnik granaty
Witam.
Chciałem poruszyć bardzo nurtujący, a zarazem denerwujący mnie temat jakim jest marnowanie granatów.
Ile razy patrze na specu jak stoi jakiś bot na kampie i rzuca flesza za róg, po czym nawet się z za niego nie wychyla, dla mnie to idiotyzm nie wiem jak dla was.
Na początek może, jakie funkcje pełnią granaty:

HE-broń masowego rażenia, dobrze rzucona potrafi utorować droge jednemu graczowi, przeciwko kilku.
Doskolna przygotowuje do wjazdu, osłabia przeciwnika, przez co ma mniej hp, przez co ma mniej czasu by nas urżnąć, a my mamy te przewage ułamka sekundy, i psychologiczną, że po prostu jesteśmy faworytami w starciu. Nie koniecznie rzucana przed wjazdem gdzieś za róg, może być rzucona już na początku rundy w miejsce gdzie przebiegają gracze drużyny przeciwnej, w którym jak najwięcej z nich może się na niego naciąć ;P
Dobrze rzucony HE może zabić, nawet gdy przeciwnik ma 100hp, oczywiście jest to trudne bo na granacie trzeba praktycznie stać, ale nawet jak zabierze 20-50 dmg, to już daje przewage prawda?


Flash- Wg mnie słuzy tylko i wyłącznie do utorowania sobie drogi przed wjazdem gdzieś za róg, lub na dany sektor mapy.
Ja rzucam flesha tylko wtedy, gdy mam zamiar się pokazać, nawet ten ułamek sekundy w którym przeciwnik będzie na mleku daje mi przewagę, oczywiście nie zawsze flesh dobrze oślepi, lub przeciwnik zdąży się odwrócić, jednak nawet samo to że poleci zmusza przeciwnika do reakcji i daje nam czas na podjęcie działania.
Gdy rzucamy flasha i rashujemy nie możemy zapomnieć o możliwości że flesh nie oślepił wystarczająco przeciwnika i po prostu nas widzi + słyszy, więc mimo to że się ubezpieczaliśmy nie można lekceważyć wroga, jakim botem by nie był Wink
Po rzuceniu flasha za róg nie trzeba tam odrazu wbijać i rashować, flash może pozwolić nawet tylko na to by wychylić się, zobaczyć i ocenić sytuacje, ilu jest przeciwników, jakie są szanste itp


Jaki jest sens rzucania flashy na początku mapy gdzie nikogo jeszcze nawet nie ma?
Jaki jest sens rzucania flashy za róg, po czym nawet nie wyjrzenie z zza niego?

Szczerze mówiąc pojęcia zielonego nie mam ale jak ktoś wie to oświećcie mnie proszę, bo dla mnie to jest nie logicznie, nawet gdy oślepimy przeciwnika co z tego skoro go nie zaatakujemy a on schowany przeczeka mleko i potem będzie stanowić takie samo zagrożenie jak przed rzuceniem granata tylko że my jesteśmy -200$ w plecy które czasem mogą zaważyć wiele.

JAK ZACHOWAĆ SIĘ NA FLASHU?

Ja jak słyszę że leci flash w moją strone odrazu odwracam się do niego plecami lub chowam się za rogiem by nie zostać oślepionym lub przynajmniej staram się zminimalizować oślepienie, a gdy przeciwnik myśli że jestem ślepy i wbiega, podejmuje walke Wink


SG- Niby nie przydatny granat? nie?
Otóż nie ;P
Można utorować sobie drogę z jednego sektora mapy na drugi oczywiście jeżeli przejście jest odpowiednio wąskie, bo nie można zapomnieć że flash rzucony na otwartej przestrzeni mało daje, to w ciasnych zakamarkach może uratować tyłek.
Snajper gdy ma w polu strzału smoka, to jedynie pozostaje mu skanowanie, a sami w tym czasie możemy przebiec sobie z jednego miejsca w drugie, mimo wszystko warto w tym czasie wykonać jakieś ewolucje podskoki, BH czy inne tricki, bo i przez smoka nie raz widać, troszkę bo troszke ale to wystarczy by oberwać a z awpka to nie tak miło wierzcie mi ;P

Myśle że starczy tych wywodów ;p
Podsumowując, ja zawsze granaty zostawiam sobie na momenty potrzebne, na początku rundy jak zaraz ma się zacząć rzeźnia wole rzucić HE jak słysze że już na nas idą co da mi trochę przewagi Razz
Flashy też za kołnierz nie wyrzucam bo po co??
smoki to już troche inna sprawa, ale są naprawde przydatne czasem, i mogą uratować runde Wink

Tekst napisany przeze mnie
Jeżeli coś jest nie tak, coś się nie zgadza- proszę pisać.
A poza tym zapraszam do dyskusji na temat tego jak wy korzystacie z granatów

Btw. NIE KOPIOWAĆ BEZ ZGODY!


Post został pochwalony 1 raz
Śro 20:50, 15 Kwi 2009 Zobacz profil autora
p[R]0#bL3m




Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
To nie ten dział ale pomógł Razz


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:09, 15 Kwi 2009 Zobacz profil autora
pawlok




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
anka zmień ten dział Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:21, 15 Kwi 2009 Zobacz profil autora
FIFI




Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
wiem że nie ten bo nie mogłem znaleźc odpowiedniego jakoś ;P może ślepy jestem RazzRazz
prosze o przeniesienie


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:22, 15 Kwi 2009 Zobacz profil autora
pawlok




Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
najlepiej zrob post w instalacji CS'a


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:28, 15 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.scoobydoocs.fora.pl Strona Główna » Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin